Ladataan Tapahtumat

« Kaikki tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Facebook- ja Instagram-mainonnan koulutus

25.9. klo 08:30 - 12:30

Facebookilla ja Instagramilla on suuri rooli yritysten markkinointiviestinnässä, erityisesti kuluttajakaupassa. Facebook tarjoaa mahdollisuuden todella kustannustehokkaaseen mainontaan, ja mainontaa voidaan Facebookin työkalujen avulla toteuttaa Facebookin lisäksi myös Instagramissa.

Tässä koulutuksessa opetellaan toteuttamaan Facebook- ja Instagram-mainontaa käytännössä Mainosten hallinta -työkalua hyödyntäen. Käymme läpi ostetun mainostilan ostamisen perusteet ja teemme käytännön harjoituksia erilaisten mainoskampanjoiden toteuttamiseen, kohdentamiseen, sijoitteluun ja sisällön variointiin liittyen. Opimme, millaisia julkaisuja sinun kannattaa tehdä Facebookin tai Instagramin uutisvirrassa, millaisia taas Messengerissä tai Instagram Storyssä, ja miten niitä kannattaa mainostaa? Mikäli osallistujilla ei vielä ole mainostilejä Facebookissa, ne luodaan – varaa siis mukaan Facebook-mainonnan maksuvälineenä toimiva luottokortti, jotta saat tilin avattua ja pääset itse kokeilemaan mainontaa koulutuksen aikana.

Koulutus on suunnattu erityisesti Facebook-mainonnan toteutuksesta kiinnostuneille. Et ole vielä tehnyt itse mainontaa Facebookissa, tai olet ehkä testaillut julkaisujen boostaamista, mutta haluat oppia kohdentamisen perusteet ja kehittyä Facebookin ja Instagramin mainonnassa. Nimekkeesi voi olla esimerkiksi: Viestintäpäällikkö, tiedottaja, viestinnän suunnittelija / koordinaattori, verkkotiedottaja, community manager, yhteisömanageri tai markkinointipäällikkö tai -suunnittelija.


Kouluttaja: Lotta Kinnunen
, Creative Consultant, Someco Oy
Luovaa sisällöntuotantoa, sisältökonsepteja, mainonnan syväosaamista ja kohderyhmäymmärrystä – siinä tiivistettynä Lotta Kinnusen erikoisosaaminen kouluttajana. Englannista haettu erikoistuminen brändiviestintään ja psykologiaan kulutuspäätösten taustalla terävöittävät näkemystä markkinoinnin tavoitteiden saavuttamisesta.


Ohjelma:

klo 8.15-8.30  Ilmoittautuminen ja aamukahvi

klo 8.30

Facebook- ja Instagram-mainonnan perusteet uudelle mainostajalle

– Mainosten hallinnan työkalu
– Mainonnan kohdentaminen
– Mainonnan sijoittelu
– Mainonnan sisältö ja sen variointi
– Mainonnan tulosten seuranta ja optimoinnin perusteet

Käytännön harjoitteet

– Mainostilin luominen ja käytännön harjoittelu Mainosten hallinnan työkalulla

Facebook- ja Instagram-mainonnan suunnittelun vinkkejä

 

klo 12.30       Koulutus päättyy


Osallistumismaksu:
Turun kauppakamarin jäsenetuhinta 280 € + alv 24 %, normaalihinta 405 € + alv 24 %. Maksuun sisältyy kirjallinen aineisto ja aamukahvitarjoilu. Laskutamme maksun koulutuksen jälkeen.

Lisätietoa koulutuksesta:
Koulutuspäällikkö Maria Lindbom, puh. 050 5730 370 tai maria.lindbom@kauppakamari.fi


Ilmoittautuminen: ke 18.9. mennessä

 

Peruutusehdot:
Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen peruutetuista koulutuksista perimme puolet osallistumismaksusta. Kaksi päivää ennen koulutusta ja sen jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Peruutukset kirjallisesti. Mikäli koulutukseen ilmoittautunut henkilö on estynyt, hänen tilalleen voi tulla yrityksestä toinen henkilö.

Tiedot

Päivämäärä:
25.9.
Aika:
08:30 - 12:30
Tapahtumaluokka:
Ilmoittaudu:
https://www.lyyti.in/faceinstatku

Järjestäjä

Turun kauppakamarin koulutus
Puhelin:
02 274 3411
Sähköposti:
koulutus@turku.chamber.fi

Tapahtumapaikka

Turun kauppakamari
Puolalankatu 1
Turku, 20100 Suomi
+ Google Map
Puhelin:
02 2743 400

Turun kauppakamari on Varsinais-Suomen alueella elinkeinoelämän edunvalvojana, kouluttajana ja asiantuntijana toimiva organisaatio. Kauppakamari on linkki yritysten ja julkisten päättäjien välillä ja sen toiminta perustuu kauppakamarilakiin ja vapaaehtoiseen jäsenyyteen. Turun kauppakamari on perustettu vuonna 1917 ja se on yksi Pohjoismaiden suurimmista kauppakamareista.

©Turun kauppakamari 2019. Kaikki oikeudet pidätetään. Toteutus Sofokus Oy