Ladataan Tapahtumat

« Kaikki tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Striimi: Asiakaskokemus – pysyvä kilpailuetu 21.4.2021

21.4. klo 08:45 - 12:00

Ei ole yritysjohtajaa, jonka mielestä asiakkaat eivät ole tärkeitä. Todellisuudessa asiakasajattelu ei kuitenkaan saa sitä asemaa, josta ääneen on puhuttu. Asiakkaiden suositteluhalukkuutta on toki mittailtu ja asiakkaita tunnistettu. Siihen projekti sitten jääkin. Mutta asiakaskokemus ei ole projekti vaan keino rakentaa pysyvää kilpailuetua.

Erinomaisen asiakaskokemuksen luominen vaatii asiakkaiden kuuntelemista ja nopeaa reagointia.

Kouluttajana toimii Futurelab Finlandin perustaja ja toimitusjohtaja Kari Korkiakoski. Kari on Suomen johtava asiakaskeskeisen yritystoiminnan rakentaja ja asiakaskokemuksen asiantuntija.


 

Mikäli striimiin osallistuu useampi henkilö samasta organisaatiosta, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.
Ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai soita 09 2286 0360.

Tapahtumapaikka

(Striimi)

Järjestäjä

Kauppakamarin Koulutus

Turun kauppakamari on Varsinais-Suomen alueella elinkeinoelämän edunvalvojana, kouluttajana ja asiantuntijana toimiva organisaatio. Kauppakamari on linkki yritysten ja julkisten päättäjien välillä ja sen toiminta perustuu kauppakamarilakiin ja vapaaehtoiseen jäsenyyteen. Turun kauppakamari on perustettu vuonna 1917 ja se on yksi Pohjoismaiden suurimmista kauppakamareista.

©Turun kauppakamari 2021. Kaikki oikeudet pidätetään. Toteutus Sofokus Oy