Ladataan Tapahtumat

« Kaikki tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Webinaari: Raportoi Excelin Pivotilla ja PowerPivotilla

16.10. klo 14:00 - 15:30

”Pivot on aivan uskomaton työkalu raportointiin!”
”PowerPivotin avulla pystyn yhdistämään helposti tietoa eri järjestelmistä. Työaikaa säästyy huomattavasti!”

Koulutus sopii sinulle, joka työssäsi luot raportteja ja graafeja tilannekatsauksiin ja päätöksentekoon. Haluat löytää isoista datamääristä oleellisen tiedon: trendejä, poikkeamia ja syy-seuraussuhteita. Haluat tuottaa liiketoiminnalle selkeitä raportteja mahdollisimman nopeasti ja esittää tulokset yleisölle vaikuttavasti. Koulutus sopii erityisesti Excel-versioiden 2010, 2013 ja 2016 käyttäjille.

Koulutuksessa opit luomaan Pivotin avulla isosta aineistosta dynaamisia ja visuaalisia raportteja nopeasti ja helposti liiketoiminnan tarpeisiin. PowerPivot on tehnyt Excelistä raportointijärjestelmän, jolla voimme yhdistää eri aineistoja luoda entistä monipuolisimpia raportteja.

Osallistumiseen tarvitset vain tietokoneen, nettiyhteyden ja kuulokkeet/kaiuttimet. Ennen koulutusta saat selkeät ohjeet ja osallistumislinkin, jota klikkaamalla verkkokoulutus avautuu.

Live-verkkokoulutuksen lisäksi Sinulla on mahdollisuus katsoa koulutus tallenteena kahden viikon ajan koulutuksen jälkeen. Voit kerrata, tai jos et pääset live-koulutukseen, voit katsoa tallenteen oman aikataulusi mukaan


Verkkokoulutuksessa saat vastauksen seuraaviin kysymyksiin:

  • Mitä Excel tarjoaa yrityksen raportointiin?
  • Mitä ovat Pivot-taulukko, Pivot-kaavio ja osittaja?
  • Minkälainen aineisto sopii Pivot-raporteille?
  • Kuinka muodostan Pivot-taulukon ja -kaavion?
  • Kuinka Pivot-taulukon lukuihin poraudutaan?
  • Kuinka saan dynaamisuutta osittajan avulla?
  • Kuinka saan PowerPivotin käyttööni?
  • Kuinka tuon PowerPivottiin dataa järjestelmistä?
  • Kuinka yhdistän eri järjestelmistä ja tietokannoista tuotua dataa?
  • Miten laskenta toteutetaan PowerPivotissa?
  • Kuinka esitän PowerPivot-aineistoa Pivot-raportointityökaluilla?
  • Katsaus muihin Microsoftin BI –tuotteisiin

Kouluttajina toimivat asiantuntijat Powen Oy:ltä. Powen Oy:llä on yli 20 vuoden kokemus Microsoft Office -tuotteiden kouluttamisesta, konsultoinnista ja projekteista.

Osallistumismaksu:
Turun kauppakamarin jäsenetuhinta 95 € + alv 24 %, normaalihinta 125 € + alv 24 %. Laskutamme maksun jälkikäteen.

Lisätietoa koulutuksesta:
Koulutuspäällikkö Maria Lindbom, puh. 050 5730 370 tai maria.lindbom@kauppakamari.fi

Ilmoittautuminen: ke 11.10.2017 mennessä

Tarkemmat tiedot

Päivämäärä:
16.10.
Aika:
14:00 - 15:30
Tapahtumaluokka:
Ilmoittaudu:
https://www.lyyti.in/Powen_verkkokoulutukset_9594

Järjestäjä

Turun kauppakamarin koulutus
Puhelin:
02 274 3411
Sähköposti:
koulutus@turku.chamber.fi

Tapahtumapaikka

(verkkokoulutus)

Turun kauppakamari on Varsinais-Suomen alueella elinkeinoelämän edunvalvojana, kouluttajana ja asiantuntijana toimiva organisaatio. Kauppakamari on linkki yritysten ja julkisten päättäjien välillä ja sen toiminta perustuu kauppakamarilakiin ja vapaaehtoiseen jäsenyyteen. Turun kauppakamari on perustettu vuonna 1917 ja se on yksi Pohjoismaiden suurimmista kauppakamareista.

©Turun kauppakamari 2017. Kaikki oikeudet pidätetään. Toteutus Sofokus Oy