Löydät tältä sivulta mentorointiohjelmaan liittyvät useimmin kysytyt kysymykset. Mikäli et löydä vastausta, ole yhteydessä maria.lindbom@kauppakamari.fi.
Kysymyksiä ja vastauksia
- Mikä MentorChamber -ohjelma on?
MentorChamber on Turun kauppakamarin koulutus- ja työvoimavaliokunnan mentorointipalvelu Turun kauppakamarin jäsenyritysten henkilöstölle, jolla on nyt mentoroinnin kautta mahdollista kehittyä ammatillisesti oman tarpeen mukaisesti esimerkiksi johtamis- ja viestintätaidoissa.
MentorChamber tähtää Turun kauppakamarin yritysten henkilöstön osaamisen ja johtamisen jatkuvaan kehittämiseen, jotta yritykset ja asiantuntijat olisivat kilpailukykyisiä ja hyvinvoivia. Mentoroinnin kautta koulutus- ja työvoimavalikoima voi myös ennakoida tulevaisuuden kompetensseja ja alkaa kulkea niitä kohti.
- Kenelle MentorChamber on tarkoitettu?
Ohjelma on tarkoitettu Turun kauppakamarin jäsenyritysten henkilöstölle. Voit tarkastaa täällä, kuuluuko yrityksesi Turun kauppakamariin. Jäseneksi voit liittyä täyttämällä jäsenhakulomakkeen.
- Mitä osallistuminen maksaa?
MentorChamber-ohjelmaan osallistuminen on täysin maksutonta.
- Mitä osallistuminen vaatii?
Mentorointiohjelma sopii kaikille, joilla on avoin mieli ja kyky oppia uutta!
Ajankäytön kannalta mentorointiohjelma on joustava, koska mentorit ja aktorit sopivat tapaamisajankohtansa keskenään.
- Miten ohjelmaan pääsee mukaan?
Haku 2020-2021 mentorointiohjelmaan on käynnissä 1.-30.9.2020 välisen ajan. Seuraava hakuajankohta on taas vuoden kuluttua syksyllä 2021.
Seuraavasta mentorihausta tiedotamme myöhemmin.