Viestintä

Viestintä on keskeinen osa kauppakamareiden vaikuttamistyötä. Kauppakamarit tuottavat ja välittävät yritystoimintaan liittyvää tietoa ja nostavat esiin yritysten kannalta tärkeitä asioita. Turun kauppakamarin viestinnän tavoite on tarjota jäsenyritystensä kannalta merkityksellistä tietoa ja olla läsnä siellä, missä yrityksiä koskevista asioista keskustellaan. Turun kauppakamarin viestintäkanavia ovat viikottainen kauppakamarikirje, Kauppakamarilehti, Vuosikirja, verkkosivut ja sosiaalisen median kanavat.

Turun kauppakamari on Varsinais-Suomen alueella elinkeinoelämän edunvalvojana, kouluttajana ja asiantuntijana toimiva organisaatio. Kauppakamari on linkki yritysten ja julkisten päättäjien välillä ja sen toiminta perustuu kauppakamarilakiin ja vapaaehtoiseen jäsenyyteen. Turun kauppakamari on perustettu vuonna 1917 ja se on yksi Pohjoismaiden suurimmista kauppakamareista.

©Turun kauppakamari 2018. Kaikki oikeudet pidätetään. Toteutus Sofokus Oy