Viestintä

Turun kauppakamarin viestinnän tavoite on tarjota jäsenyritystensä kannalta merkityksellistä tietoa ja olla läsnä siellä, missä yrityksiä koskevista asioista keskustellaan. Turun kauppakamarin viestintäkanavia ovat viikottainen kauppakamarikirje, Kauppakamarilehti, Vuosikirja, verkkosivut ja sosiaalinen media.

Turun kauppakamari on Varsinais-Suomen alueella elinkeinoelämän edunvalvojana, kouluttajana ja asiantuntijana toimiva organisaatio. Kauppakamari on linkki yritysten ja julkisten päättäjien välillä ja sen toiminta perustuu kauppakamarilakiin ja vapaaehtoiseen jäsenyyteen. Turun kauppakamari on perustettu vuonna 1917 ja se on yksi Pohjoismaiden suurimmista kauppakamareista.

©Turun kauppakamari 2017. Kaikki oikeudet pidätetään. Toteutus Sofokus Oy