Uusi rakentamislaki – mistä on kyse? -Teams-jäsentilaisuus

10.10.2024
Microsoft Teams

Maksuton jäsentilaisuus 0 €

Korjattu rakentamislaki tulee voimaan 1. tammikuuta 2025. Lailla edistetään kiertotaloutta, sujuvoitetaan rakentamista ja tuetaan rakennetun ympäristön digitalisaatiokehitystä sekä torjutaan ilmastonmuutosta. Lakiin tehtävillä muutoksilla kevennetään hallinnollista taakkaa ja byrokratiaa.

Turun kauppakamarin kiinteistö- ja rakennusalan valiokunta järjestää torstaina 10.10. klo 15:00–16:00 Teams-jäsentilaisuuden, jossa pureudutaan lain mukanaan tuomiin muutoksiin. Tilaisuudessa on alustamassa hallintoneuvos Kirsi Martinkauppi ympäristöministeriöstä. Martinkauppi on johtanut maankäyttö- ja rakennuslainsäädännön kokonaisuudistuksessa rakentamisen osa-alueen valmistelua.

Osallistu tilaisuuteen ja kuule, mistä vuoden alussa voimaan tulevassa uudessa rakentamislaissa on kyse. Tilaisuus on maksuton kaikille Turun kauppakamarin jäsenille, ja se soveltuu esimerkiksi kiinteistö- ja rakennusalalla työskenteleville sekä rakennusalan lainsäädännön parissa toimiville.

15:00 Tilaisuuden avaus
    Juuso Kallio, puheenjohtaja, kiinteistö- ja rakennusalan valiokunta

Uusi rakentamislaki,
    Kirsi Martinkauppi, hallitusneuvos, Rakennukset ja rakentaminen -yksikön johtaja, ympäristöministeriö

Kysymyksiä ja keskustelua

16:00 Tilaisuus päättyy

Tervetuloa linjoille ajankohtaisen aiheen äärelle!

Kategoriat:Tapahtuma, Maksuton jäsentapahtuma