Viestintä on keskeinen osa kauppakamareiden vaikuttamistyötä. Kauppakamarit ympäri Suomen tuottavat ja välittävät yritystoimintaan liittyvää tietoa mm. kyselyiden avulla ja nostavat esiin yritysten kannalta tärkeitä asioita.
Turun kauppakamarin viestinnän tavoitteena on mm. tarjota jäsenyritystensä kannalta merkityksellistä tietoa ja olla läsnä siellä, missä yrityksiä koskevista asioista keskustellaan. Olemme aktiivinen viestijä, ja seuraamme koko ajan mitä elinkeinoelämän kentällä tapahtuu.

Turun kauppakamarin tärkeimpiä viestintäkanavia ovat viikottainen kauppakamarikirje, Kauppakamarilehti, Vuosikirja, verkkosivut ja sosiaalisen median kanavat (Twitter, Instagram ja LinkedIn) sekä erilaiset tapahtumat ja tilaisuudet.
- Kauppakamari-lehti
- Vuosikirja
- Blogikirjoitukset
- Tiedotteet ja uutiset
- Spottivalossa-juttusarja esittelee jäseneksi liittyneitä yrityksiä
Erilaisiin muihin Keskuskauppakamarin julkaisuihin pääset täältä
Medialle
Kaipaatko juttuvinkkejä tai hyviä yritysesimerkkejä Varsinais-Suomen alueella? Etsimme haastateltavia ja autamme tarvittaessa elinkeinoelämää käsittelevissä aiheissa ja taustoituksessa.
Asiantuntijamme ovat median käytettävissä haastatteluita ja taustoituksia varten. Koko henkilökunnan yhteystiedot löydät täältä



