Elinkeinoelämän foorumi: kasvu syntyy yrityksissä

Ajankohta ja paikka

Alkaa
28.10.2024
Päättyy
28.10.2024
Tapahtumapaikka
Turun kauppakorkeakoulu, LähiTapiola-sali
Rehtorinpellonkatu 3
20500 Turku

Ilmoittautuminen

Maksuton jäsentilaisuus €

Turun kauppakamari ja Elinkeinoelämän keskusliitto järjestävät yhteistyössä Turun kauppakorkeakoulun kanssa Elinkeinoelämän foorumin maanantaina 28.10. klo 14:00–16:00.

Tilaisuudessa käsitellään samana päivänä julkaistavan Elinkeinoelämän keskusliiton suhdannebarometrin tuloksia. Suhdanteiden lisäksi ohjelmassa pureudutaan tällä kertaa yritysten kasvun ja tuottavuuden teemoihin, joita tarkastelleen niin tilaisuuden toisessa alustuksessa kuin paneelissakin. Kasvua hakevien yritysten määrä on laskenut merkittävästi. Tilannekuvan ja syiden lisäksi pohditaan ratkaisuja suunnan kääntämiseksi ja kasvuhakuisuuden lisäämiseksi.

Tilaisuuden lopuksi jaetaan Turun kauppakamarin elinkeinopolitiikan valiokunnan vuosittain myöntämä Vuoden elinkeinopoliittinen kuntateko -tunnustus.

Tervetuloa talouden tuoreimpien kuulumisten ja yritysten kasvua käsittelevien keskusteluiden äärelle sekä verkostoitumaan muiden osallistujien kanssa!

13:40-14:00 Kahvit tarjolla

14:00 Tilaisuuden avaus, dekaani Markus Granlund, Turun kauppakorkeakoulu

Suhdannebarometri paljastaa talouden tuoreimmat kuulumiset, ekonomisti Terhi Heikkonen, Elinkeinoelämän keskusliitto

Kasvu syntyy yrityksissä – katsaus kasvuyrittäjyyden nykytilaan, johtava asiantuntija Jari Huovinen, Elinkeinoelämän keskusliitto