Myyntineuvottelija/-päällikkö haussa

Turun kauppakamarin kuvituskuva

Helsingin seudun kauppakamari etsii nyt Turkuun aktiivista, B2B-orientoitunutta MYYNTINEUVOTTELIJAA/-PÄÄLLIKKÖÄ toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Myyntipäällikön ensisijaisena työtehtävänä on tarjota aktiivisesti kauppakamareidemme korkealaatuisia ja monipuolisia osaamisen kehittämisen palveluita sekä aina ajan tasalla olevia ammattilaisten verkkotietopankkeja erityisesti Turun talousalueen uusille ja nykyisille asiakkaille. Lisäksi myyntipäällikkö tarjoaa Turun kauppakamarin paikallisia koulutusratkaisuita.

Kohderyhmänä ovat mm. yritysten henkilöstö-, palkka- ja taloushallinnon päättäjät sekä johtajat. Tehtävässä hyödynnät olemassa olevaa verkostoasi ja kartuttamaasi kokemusta asiantuntijapalveluiden myynnistä. Myyntityössäsi on keskeistä asiakastarpeen ymmärtäminen ja kyky muodostaa palveluelementeistämme kokonaisratkaisu, joka tuottaa todellista arvoa sekä vaikuttavuutta asiakkaalle.

Työpisteesi sijaitsee Turun kauppakamarin tiloissa Turussa. Kuulut osaavaan Helsingin seudun kauppakamarin myyntiryhmään. Työroolisi mukaisesti osallistut myyntitiimin tapaamisiin kaksi kertaa kuukaudessa Helsingissä.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

– Muutaman vuoden kokemusta B2B-myynnistä
– Hyvää verkostoa Turun talousalueen organisaatioihin
– Taitoa kuunnella ja ymmärtää asiakkaiden tarpeita, muodostaa palveluistamme arvoa tuottavia kokonaisuuksia; viestiä ratkaisuistamme sujuvasti niin suullisesti kuin kirjallisestikin
– Sujuvaa suomen kieltä ja kykyä käyttää englantia tarvittaessa myynnin vuorovaikutustilanteissa
– Oma-aloitteisuutta, itseohjautuvuutta, aktiivisuutta, tuloshakuisuutta sekä uteliaisuutta
Yhteistyökykyä ja tiimityöskentelytaitoja
– Aktiivista työskentelytapaa liidien hankinnassa mm. digitaalisia kanavia hyödyntäen

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työn elinkeinoelämän näköalapaikalla. Pääset myymään kilpailukykyistä ja ainutlaatuista tuote- ja palveluvalikoimaa. Varmistamme kattavan perehdytyksen avulla onnistumisesi työtehtävässäsi. Työilmapiirimme on kannustava ja toimintamme perustuu toisten auttamiseen ja tukemiseen. Tarjoamme myös mahdollisuuden osittaiseen etätyöhön. Myyntineuvottelijan/päällikön työ on kokopäiväinen.

Työssä pääset vaikuttamaan ansiotasoosi omalla aktiivisuudellasi. Myynnin tehtävissä meillä on kilpailukykyinen palkkaus, ansiosi koostuu pohjapalkasta, provisioista ja bonuksesta.

Jos tunnistat tästä itsesi, kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Hae tehtävään 19.6.2024 mennessä ja liitä hakemukseesi CV ja palkkatoiveesi. Työ alkaa sopimuksen mukaan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa myyntitiimin vetäjä Katariina Suominen, katariina.suominen@kauppakamari.fi tai puh. 045 7733 2978

Kategoriat:Turku