Nuorten yrittäjyys ja talous NYT

Nuorten yrittäjyys ja talous NYT tavoitteena on, että jokainen nuori innostuu työelämästä, hallitsee omaa talouttaan ja tahtoo toimia yritteliäänä yhteiskunnan jäsenenä. NYT tekee töitä nuorten työelämä- ja taloustaitojen eteen yhdessä koulujen, yliopistojen, yritysten, kuntien ja säätiöiden kanssa. Nuorten yrittäjyys ja talous NYT tarjoaa kunnille ja opetusalan ammattilaisille kattavan palvelupolun, joka tarjoaa sisältöä ja materiaaleja alakoulusta toiselle asteelle – aivan jokaiselle nuorelle.

NYT:n palvelupolun avulla jokainen nuori oppii tunnistamaan omia vahvuuksiaan, innostuu tulevaisuudestaan sekä rohkaistuu tavoittelemaan unelmiaan. Talous-, työelämä- ja yrittäjyystaitojen lisäksi NYT:n palvelupolku vahvistaa osallisuuden tunnetta sekä kannustaa nuoria toimimaan yhdenvertaisemman ja kestävämmän yhteiskunnan hyväksi.