HHJ® – Hyväksytty hallituksen jäsen -kurssi, Turku KURSSI TÄYNNÄ - Turun Kauppakamari Turun Kauppakamari

HHJ® – Hyväksytty hallituksen jäsen -kurssi, Turku KURSSI TÄYNNÄ

Ajankohta ja paikka

Alkaa
25.1.2023
Päättyy
8.3.2023
Tapahtumapaikka
Radisson Blu Marina Palace
Turku

Ilmoittautuminen

Lippuja ei ole enää tarjolla.
HHJ logo

Kurssi täynnä! Seuraava kurssi alkaa Turussa 30.3.

Yrittäjä, yritysjohto, omistajat ja rahoittajat tarvitsevat tuekseen eri alojen kokeneita asiantuntijoita, liiketoimintaosaajia, jotta yritys kykenisi kaupallistamaan tuotteitaan, kasvamaan, uudistumaan ja laajentamaan markkina-alueitaan samalla säilyttäen kannattavuutensa.

Myös erilaiset murrokset kuten sukupolvenvaihdokset, omistajamuutokset, kansainvälistyminen, kasvunopeus ja markkinahäiriöt ovat helpommin hallittavissa, kun yrityksestä löytyy laajalti kokemusta. Hallitustyöskentelyn avulla voidaan parhaiten sitoa yritykseen sen tarvitsemat ulkopuoliset resurssit toimivan johdon tai yrittäjän tueksi.

Kategoriat:Koulutus, lähikoulutus