HHJ-info 16.5. klo 14–15 (verkkotapahtuma)

Ajankohta ja paikka

Alkaa
16.5.2024
Päättyy
16.5.2024
Tapahtumapaikka
Verkkotapahtuma

Ilmoittautuminen

Maksuton jäsentilaisuus 0 €
HHJ logo

Tervetuloa kuulolle keskiviikkona 16.5.2024 klo 14:00–15:00 maksuttomaan valtakunnalliseen HHJ-infoon verkossa!

Infossa keskustellaan käytännön hallitustyön kehittämisestä ja samalla kuullaan HHJ-koulutuksista. Tilaisuus järjestetään Teams-kokouksena, ja sen aikana on mahdollisuus esittää kysymyksiä ja kommentteja hallitustyöstä.

Tampereen kauppakamarin ja Hallituspartnereiden vuonna 2005 aloittaman Hyväksytty hallituksen jäsen HHJ -kurssin on käynyt jo 15 700 henkilöä, ja HHJ-tutkinnon on suorittanut yli 7600 henkilöä. Tämä tarkoittaa, että tuhansissa suomalaisissa yrityksissä on kurssien ansiosta keskusteltu johtamisen kehittämisestä, muutettu hallituksen työskentelyä, rohkaistuttu rekrytoimaan ulkopuolisia osaajia hallitukseen ja otettu merkittäviä kehitysaskelia liiketoiminnassa.

HHJ on kasvanut ja kehittynyt yhdestä kurssista ja tutkinnosta kokonaiseksi pk-yritysten hallitustyön kehittämisohjelmaksi. HHJ-kokonaisuus sisältää jo nyt useita kursseja ja koulutuksia, joilla hallituksen pk-yritykselle tuottamaa hyötyä voidaan kasvattaa. Lisäksi HHJ:hin lisätään koko ajan uusia koulutuksia ja sisältöä, jotta sen avulla voi kehittää itseään pitkäjänteisesti hallitustyön tekijänä.

13:50 Linjat avautuvat, tekniikan testaus
14:00 Tilaisuus alkaa

- HHJ valtakunnallisesti
// kauppakamareiden HHJ-yhteyshenkilöiden lyhyet esittelyt ja tulevat koulutukset
- Hallituspartneritoiminta
- HHJ-koulutukset ja valmennukset käytännön hallitustyön kehittämiseksi

Keskustelua & kysymyksiä

15:00 Tilaisuus päättyy

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä kauppakamari- ja Hallituspartneriverkoston kanssa.

Ilmoittautuminen ja osallistuminen:

Tilaisuus järjestetään Teams-kokouksena verkossa. Ilmoittautuneet saavat sähköisen kalenterikutsun, josta löytyy osallistumislinkki tapahtumaan. Kalenterikutsut lähetetään tapahtumapäivänä, aamupäivän aikana.

Ilmoittaudu mukaan vasemman yläkulman ILMOITTAUDU-napin kautta lomakkeella viimeistään keskiviikkona 15.5.

Tilaisuus on maksuton.

Tervetuloa!

Järjestäjänä Tampereen kauppakamari, yhteystiedot: Susanna Keskinen, koulutuspäällikkö, susanna.keskinen@tampereenkauppakamari.fi

Kategoriat:Tapahtuma, Maksuton jäsentapahtuma