Hybriditilaisuus: Yritysten väliset sopimukset ja riidanratkaisu ­– Mitä on hyvä huomioida jo sopimusta laadittaessa?

Ajankohta ja paikka

Alkaa
4.6.2024
Päättyy
4.6.2024
Tapahtumapaikka
Turun kauppakamari ja Microsoft Teams
Puolalankatu 1
20100 Turku

Ilmoittautuminen

Maksuton jäsentilaisuus 0 €

Turun kauppakamarin laki- ja talousvaliokunta järjestää yhteistyössä Keskuskauppakamarin välityslautakunta FAIn kanssa hybriditilaisuuden yritysten välisistä riitojen ratkaisuista. Tilaisuudessa kuulet yleisesti yritysten välisten sopimuksellisten riitojen ratkaisumenettelyistä, mitä riidanratkaisussa on syytä huomioida sekä riidanratkaisuinstanssien välisistä käytännöistä ja hyödyistä.

Tilaisuus järjestetään tiistaina 4.6. klo 9:00­–10:15 Turun kauppakamarin salissa (max. 30 henkilöä) sekä Teams-yhteydellä. Tule kahvikupin äärelle kuulemaan ja keskustelemaan yritysten välisten riitojen ratkaisun keinoista tai osallistu tilaisuuteen etänä oman työpisteesi ääreltä.

8:45 Aamukahvit tarjolla lähiosallistujille

9:00 Tilaisuuden avaus, Jukka Heinonen, laki- ja talousvaliokunnan puheenjohtaja

Riidanratkaisumenetelmät yritysten välisissä sopimuksissa
    Mitä kannattaa huomioida jo sopimusta laadittaessa?
    Käytännön kokemuksia

Niina Palaja, asianajaja, Asianajotoimisto Palaja & Rintanen

Keskuskauppakamarin välitysmenettely
    Miksi institutionaalinen välitysmenettely - hyödyt suhteessa ad hoc -välitysmenettelyihin

Henrik Sajakorpi, pääsihteeri ja Heidi Merikalla-Teir, hallituksen puheenjohtaja, Keskuskauppakamarin välityslautakunta FAI

Turun kauppakamarin välimiesmenettely ja sovittelu, Niina Palaja

n. 10:15 Tilaisuuden päätös

Tervetuloa mukaan keskustelemaan ja verkostoitumaan!

Kategoriat:Tapahtuma, Maksuton jäsentapahtuma