Jäsenaamukahvi: Miten johtaa henkilöstön työkykyä vuonna 2024?

Ajankohta ja paikka

Alkaa
5.3.2024
Päättyy
5.3.2024
Työeläkeyhtiö Varman Turun toimisto
Aurakatu 12 a (5 krs)
20100 Turku

Minkälaisista raaka-aineista koostuu menestyvän yrityksen työkykyjohtaminen vuonna 2024? Työeläkeyhtiö Varman työkykypalveluista vastaava johtaja Pauli Forma avaa johtajan roolia ja vastuuta henkilöstön työkyvyn tukemisessa. Lisäksi kuullaan työeläkealan ajankohtaisista asioista. Työkykyjohtamisen kehityspäällikkö Hanna Peri johdattelee kuulijat pohtimaan työkyvyn varmistamista osana työpaikan käytäntöjä. Paikalla keskustelemassa ovat myös Varman Turun asiakkuuspäälliköt Lasse Lindholm ja Maarit Tukiainen.

Tule kuulemaan ja keskustelemaan yllä olevista teemoista Työeläkeyhtiö Varman ja Turun kauppakamarin yhteistyössä järjestämään tilaisuuteen tiistaina 5.3. klo 9:00–10:30. Tilaisuus järjestetään Työeläkeyhtiö Varman Turun toimistolla osoitteessa Aurakatu 12 a (5 krs), 20100 Turku.

8.45 Aamupala tarjolla

9:00 Tilaisuuden avaus, Lasse Lindholm ja Maarit Tukiainen, yritysasiakkuudet

Ajankohtaista työeläkealalta

- Johtajan rooli henkilöstön työkyvyn ja hyvinvoinnin johtamisessa, Pauli Forma, johtaja, työkykypalvelut

- Työkyvyn varmistaminen osana työpaikan käytäntöjä, Hanna Peri, työkykyjohtamisen kehityspäällikkö, työkykypalvelut

Tilaisuuden lopetus klo 10:30.

Lämpimästi tervetuloa!

Varma on Suomessa tehtävän työn eläkevakuuttaja. Huolehdimme yksityisten yrittäjien ja työntekijöiden lakisääteisestä työeläketurvasta. Varmalla on pitkälle tulevaisuuteen ulottuva vastuu eläkevarojen hoitamisesta, asiakkaistamme, varmalaisista ja yhteisestä ympäristöstämme. Rakennamme maailmaa, joka on kestävä myös tuleville sukupolville.

Tapahtuma on päättynyt.

Katso tulevat tapahtumat