Turun kauppakamarin sääntömääräinen kevätkokous, vieraana Patrian Esa Rautalinko

Ajankohta ja paikka

Alkaa
20.4.2023
Päättyy
20.4.2023
Turun Messukeskus
Messukentänkatu 9-13
Turku
Turun kauppakamarin logo

Tervetuloa Turun kauppakamarin sääntömääräiseen kevätkokoukseen torstaina 20.4. klo 15:00 Turun Messukeskuksessa.

Kokousasioiden jälkeen vieraanamme on Patrian toimitusjohtaja Esa Rautalinko. Hän alustaa otsikolla Patria ja puolustusteollisuus nyt.

Kokouksessa käsiteltävät asiat:

1. Kokouksen avaus
2. Todetaan kokouksen päätösvaltaisuus ja osanottajat
3. Valitaan kaksi pöytäkirjan tarkastajaa
4. Hyväksytään kauppakamarin toimintakertomus ja vahvistetaan tilinpäätös vuodelta 2022
5. Päätetään vastuuvapauden myöntämisestä tilivelvollisille
6. Muut mahdolliset asiat

Kahvitarjoilu klo 14:30.

Kokouksen jälkeen tarjolla on buffet, ja osallistujia viihdyttää päivän aikana kitaristi, laulaja ja lauluntekijä Olli Lepänrinne.

Ilmoittauduthan kokoukseen viimeistään 19.4.

Tilaisuuden aikana voitte myös tutustua Helsingin seudun kauppakamarin koulutustarjontaan, Keskuskauppakamarin ansiomerkkeihin ja World Trade Center Turun palveluihin.

Tervetuloa mukaan!

Kuva: Patria Oyj