Tule mukaan luomaan Varsinais-Suomen tulevaisuuskuvaa!

Banneri yleinen passion team

Tulevaisuustyöskentely käynnistyy!

Tule mukaan rakentamaan Varsinais-Suomen elinkeinoelämän tulevaisuuskuvaa ja parempaa tulevaisuutta! Tavoitteena on muodostaa jäsenkunnan voimin yhteinen Varsinais-Suomen elinkeinoelämän tulevaisuuskuva.

Työskentely käynnistyy helmi-maaliskuussa innostavilla tulevaisuustyöpajoilla, joissa visioidaan vaihtoehtoisia tulevaisuuksia. Myöhemmin keväällä kaikki jäsenet pääsevät vastaamaan kyselyyn.

Ilmoittaudu tulevaisuustyöpajoihin

Turun kauppakamarin jäsenyrityksen edustajana voit nyt ilmoittautua yhteen itsellesi parhaiten sopivaan työpajaan. Pääset ilmoittautumaan klikkaamalla linkkiä. Tilaisuudet ovat keskenään samansisältöisiä.
Kannattaa olla nopea, sillä osallistujamäärä on rajattu!

To 9.2. klo 9-12 Turun kauppakamarin tiloissa

Ti 28.2. klo 9-11.30 etätoteutus

Ti 7.3. klo 9-12 Turun kauppakamarin tiloissa

Ke 15.3. klo 9-12 Turun Messukeskus

Tarvittaessa lisätietoja antaa Great Mindsin Kirsi Kostia tai Niko Herlin ( puh. 0400 916979/Kirsi tai puh. 040 555 8088/Niko tai meilitsi info@greatminds.fi).
Turun kauppakamarin osalta voi kysyä lisää Kaisa Leiwolta puh. 040 556 6697