Loimaan kauppakamariosaston syyskokous

Väinämöisenkatu 6
32200 Loimaa

Maksuton jäsentilaisuus 0 €

Tervetuloa Loimaan kauppakamariosaston syyskokoukseen! Syyskokouksessa keskiviikkona 23.10. klo 9:00–11:30 tapaat uusia ja tuttuja jäseniämme sekä kuulet niin osallistujien kuin toimintamme ajankohtaiset kuulumiset.

Lisäksi kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat esityslistan mukaisesti:

1. Kokouksen avaus
2. Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
3. Kokouksen puheenjohtaja, sihteeri ja pöytäkirjantarkastajat
4. Toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2025
5. Osaston puheenjohtajan ja varapuheenjohtajien valinnat vuodelle 2025
6. Osaston hallituksen jäsenten valinnat vuodelle 2025
7. Edustus Turun kauppakamariin
8. Muut asiat
9. Kokouksen päättäminen

Puhujavieraana kokouksen alussa Anna Perho, aiheena ajankäytön ja kiireen hallinta.

Anna Perho on toimittaja, valmentaja ja sisältöjen moniosaaja. Hän on tehnyt yrittäjänä pitkän uran mediassa: tv- ja radiojuontajana, käsikirjoittajana, tuottajana ja Suomen ahkerimpana kolumnistina.

Mediauransa ohella Anna Perho on toiminut yritysvalmentajana vuodesta 2012 lähtien. Hänen core-aiheitaan ovat itsen johtamisen tematiikka sekä vuorovaikutukseen ja esiintymiseen liittyvät taidot.

Kiireen lievittämiseen kohdennettu puheenvuoro on ladattu täyteen käytännöllisiä näkökulmia ja malleja, joilla kiireen lievittämisen voi aloittaa heti saarnan päätyttyä, ja se tarjoillaan porukallesi taattuun Anna-tyyliin: suoraan, särmästi ja konkreettisesti.

Tervetuloa!

Loimaan kauppakamariosaston hallitus