Rakentamisen tiedonantovelvollisuus ja tilaajavastuulaki - Turun Kauppakamari

Tapahtumapaikka
Verkko, Kauppakamarin kokoustilat Helsinki

Ilmoittautuminen

Lippuja ei ole enää tarjolla.
Verohallinnon ylitarkastaja Pirkko Vuori

Rakentamisen tiedonantovelvollisuus ja tilaajavastuulaki

Tervetuloa hybridi koulutukseen 27.01. klo 8.30 - 15.30. Koulutukseen voi osallistua joko Helsingin kauppakamarin koulutustiloissa tai verkossa.

Rakennusalalla toimijoiden pitää ilmoittaa kuukausittain Verohallinnolle tiedot työntekijöistään ja urakoistaan sekä niihin liittyvistä sopimuksista. Koulutuksessa käsitellään tiedonantovelvollisuuteen liittyviä asioita sekä tilaajavastuulakia, erityisesti sen selvitysvelvollisuutta

Koulutuksen jälkeen osaat

• soveltaa erilaisia urakkailmoittamisen tapoja omaan organisaatioon sopivalla tavalla
  • ilmoittaa oikeat sopimukset ja työntekijät
  • soveltaa alarajoja ilmoitusvelvollisuudessa
  • tilaajavastuulain selvitysvelvollisuus ja sen sisältö

Asiantuntija:
Ylitarkastaja Pirkko Vuori, Verohallinto

Hyödynnä lisäosallistujan etu! Kun ilmoitat useamman kuin yhden osallistujan samaan etäkoulutukseen samasta organisaatiosta, maksaa ensimmäinen osallistuja täyden hinnan ja kaikki loput saavat koulutuksen -50% alennuksella. Ilmoittautumiset suoraan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai 09 2286 0360.

Kategoriat:Koulutus, Etä/Lähi