Valiokuntastartti 2023

Turun Messukeskus
Messukentänkatu 9-13, 20210 Turku
valiokuntastartti

Turun kauppakamarin valiokuntavuosi aloitetaan perinteisesti Turun Messukeskuksessa - tammikuussa 2023 aiheena on Varsinais-Suomen nykyinen tilannekuva ja tuleva kehitys.

Tilaisuuden aloittaa MDI:n johtava asiantuntija Timo Aro: 2030-lukuun mennessä Suomen väestö vähenee, monikielistyy ja keskittyy – mitä tämä tarkoittaa Varsinais-Suomen elinkeinoelämän ja elinvoiman kannalta?

Puheenvuoron jälkeen aiheesta on keskustelemassa kuntajohtajien paneeli. Paneelin juontaa Tapani Mylly, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Turku Science Park Oy.

13:30 Kahvitarjoilu
14:00 Tilaisuus alkaa
Varsinais-Suomen elinvoimatekijät ja alueen vetovoimaisuus, johtava asiantuntija Timo Aro, MDI

Kuntajohtajien paneeli: Elinvoimatekijät ja maakunnan vetovoimaisuus
Pormestari Minna Arve, Turku
Kaupunginjohtaja Anna-Kristiina Korhonen, Salo
Kaupunginjohtaja Jari Rantala, Loimaa
Kaupunginjohtaja Lauri Kattelus, Laitila
Kaupunginjohtaja Atso Vainio, Uusikaupunki

Keskustelua

16:00 Tilaisuuden päätös

Tervetuloa keskustelemaan maakunnan elinvoimasta sekä tapaamaan uusia valiokuntalaisia ja vanhoja tuttuja. Tapahtuman jälkeen on mahdollisuus jäädä verkostoitumaan kahvikupin äärellä.

Huomioithan että tilaisuus on vain Turun kauppakamarin valiokuntien jäsenille.

Tapahtuma on päättynyt.

Katso tulevat tapahtumat