Maksuttomaan Ilmasto-ohjelmaan valitaan mukaan 300 pk-yritystä – Hae mukaan!

Ilmasto-ohjelma

Kustannukset, resurssien ja osaamisen puute ovat syitä siihen, että kaikki yritykset eivät ole vielä voineet tarttua ilmastotyöhön. Keskuskauppakamari tarjoaa yhdessä LähiTapiolan kanssa pk-yrityksille mahdollisuuden ottaa ensiaskeleet ilmastotyössä.

Ilmasto-ohjelman avulla yrityksesi saa käytännönläheisen koulutuksen, työkalut ja asiantuntija-apua organisaation hiilijalanjäljen laskentaan ja opastusta aidosti vaikuttavien päästövähennystoimien tekemiseen. Ohjelman koulutuksiin ja työpajoihin osallistutaan kätevästi verkossa.

300 pk-yritystä ympäri Suomea valitaan mukaan maksuttomaan ilmasto-ohjelmaan. Ilmasto-ohjelma on suunnattu ensisijaisesti pienille ja keskisuurille yrityksille, jotka eivät ole vielä aloittaneet ilmastotyötä tai ovat työssä alkuvaiheessa.
Hakuaika päättyy 30.9.2024. Hae mukaan nyt!
Lisätiedot ja haku

Heräsikö kysyttävää? Tule mukaan verkkotietoiskuun Ilmasto-ohjelmasta 30.8.2024 klo 8.30. Tietoiskussa Keskuskauppakamarin asiantuntijat kertovat Ilmasto-ohjelmasta ja vastaavat kysymyksiin.
Lisätiedot ja ilmoittautuminen

Kategoriat:ilmasto