Elinkeinoelämän foorumi: talouden suhdanteet ja vihreän siirtymän mahdollisuudet

Ajankohta ja paikka

Alkaa
30.10.2023
Päättyy
30.10.2023
Turun kauppakorkeakoulu, LähiTapiola-sali
Rehtorinpellonkatu 3
20500 Turku

Turun kauppakamari ja Elinkeinoelämän keskusliitto järjestävät yhteistyössä Turun kauppakorkeakoulun kanssa Elinkeinoelämän foorumin maanantaina 30.10. klo 13:00–14:30.

Tilaisuudessa käsitellään samana päivänä julkaistavan Elinkeinoelämän keskusliiton suhdannebarometrin tuloksia ja kuullaan eri toimialojen edustajien näkemyksiä suhdannetilanteeseen. Lisäksi pureudutaan vihreän siirtymän mukanaan tuomiin mahdollisuuksiin.

12:30 Kahvitarjoilu ja verkostoitumista

13:00 Tilaisuuden avaus: vihreän siirtymän mahdollisuudet lunastetaan osaamisella, varadekaani Niina Nummela, Turun kauppakorkeakoulu

Vuoden elinkeinopoliittinen -kuntateko tunnustus
        Tunnustuksen myöntää Turun kauppakamarin elinkeinopoliittinen valiokunta

14:30 Tilaisuuden päätös

Tervetuloa ajankohtaisten aiheiden äärelle kuulemaan ja keskustelemaan taloustilanteesta ja vihreän siirtymän mahdollisuuksista!

Tapahtuma on päättynyt.

Katso tulevat tapahtumat