HHJ® – Hyväksytty hallituksen jäsen -kurssi, Turku - Turun Kauppakamari Turun Kauppakamari

HHJ® – Hyväksytty hallituksen jäsen -kurssi, Turku

Ajankohta ja paikka

Alkaa
8.11.2023
Päättyy
11.12.2023
Tapahtumapaikka
Scandic Julia
Eerikinkatu 4
20100 Turku
HHJ logo

Yrittäjä, yritysjohto, omistajat ja rahoittajat tarvitsevat tuekseen eri alojen kokeneita asiantuntijoita, liiketoimintaosaajia, jotta yritys kykenisi kaupallistamaan tuotteitaan, kasvamaan, uudistumaan ja laajentamaan markkina-alueitaan samalla säilyttäen kannattavuutensa.

Myös erilaiset murrokset kuten sukupolvenvaihdokset, omistajamuutokset, kansainvälistyminen, kasvunopeus ja markkinahäiriöt ovat helpommin hallittavissa, kun yrityksestä löytyy laajalti kokemusta. Hallitustyöskentelyn avulla voidaan parhaiten sitoa yritykseen sen tarvitsemat ulkopuoliset resurssit toimivan johdon tai yrittäjän tueksi.

Tapahtuma on päättynyt.

Katso tulevat tapahtumat