Hyvän johtamisen äärellä – coaching kehittämisen keinona

Ajankohta ja paikka

Alkaa
31.1.2023
Päättyy
31.1.2023
Turun kauppakamari
Puolalankatu 1
20100 Turku

Haluatko oppia coachaavaa vuorovaikutusta? Kiinnostaako kehittyä valmentavana johtajana?

Tule tiistaina 31.1. klo 9:00–10:40 kauppakamarille tutustumaan, miten coachingilla voi vahvistaa johtajuutta ja työyhteisöä.

Tilaisuudessa saat työkaluja vuorovaikutukselliseen tiimin vahvistamiseen johtajana/esihenkilönä. Ohjeiden ja neuvojen sijaan autat muita oivaltamaan itse.

8:45 Aamukahvi tarjolla
9:00 Tilaisuuden avaus
Coaching johtamisen ja työyhteisön kehittämisen keinona
– Mitä on coachaava vuorovaikutus työyhteisössä ja miten sitä voi edistää?
– Miten coachaava ote ja valmentava johtaminen linkittyvät toisiinsa?
– Yhden osallistujan coaching-demo (20 min), jota muut voivat seurata.
Kysymyksiä ja keskustelua
10:40 Tilaisuuden päätös

Tilaisuuden puhuja: Anna-Mari Siekkeli, Suomen Coaching -yhdistyksen hallituksen jäsen, Certified Business Coach Master

HUOM! Voit tilaisuuden aikana ilmoittaa halukkuudestasi osallistua coaching-demoon. Yksi osallistuja saa kokeilla, miltä coachattavana olo tuntuu. Demon osallistuja valitsee jonkin oman elämän aiheen, jonka ratkaisemisessa kaipaa apua. Aiheen on tärkeä olla sellainen, josta voi puhua muiden läsnäolijoiden kuullen.

Tervetuloa!

Tapahtuma on päättynyt.