Jäsenaamukahvi: Ajankohtaista taloyhtiömaailmasta – talousnäkymät ja energiatehokkuusvaatimukset

Ajankohta ja paikka

Alkaa
25.5.2023
Päättyy
25.5.2023
Turun kauppakamari
Puolalankatu 1
20100 Turku

Toukokuun jäsenaamukahvitilaisuutta torstaina 25.5. klo 9:00–10:00 isännöi Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi ry.

Julkisuudessa on keskusteltu mahdollisesti kiristyvistä energiatehokkuusvaatimuksista, rakennusten pakkokorjaamisesta ja kasvavista kiinteistönpidon kustannuksista.

Mitä rakennusten energiatehokkuusdirektiivi tarkoittaa? Miten taloyhtiöiden vastikkeet ja maksukyky ovat kehittyneet?

Tule kuulemaan ja keskustelemaan asumiseen liittyvistä ajankohtaisasioista, joita tarkastellaan taloyhtiöiden näkökulmasta.

8:45 Kahvitarjoilu

9:00 Tilaisuuden avaus

• Taloyhtiöiden talousnäkymät – vastikkeet nousussa ja rahoituksen saatavuus kiristynyt, toiminnanjohtaja Juuso Kallio, Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi
  • Miten rakennusten energiatehokkuusdirektiivi muuttaisi korjausrakentamista? Neuvontainsinööri Matts Almgrén, Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi
  • Kysymyksiä, keskustelua

10:00 tilaisuuden päätös

Tervetuloa mukaan!

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi on kiinteistönomistajien edunvalvoja ja kiinteistöalan asiantuntijaorganisaatio, jonka jäsenkunta muodostuu pääasiallisesti asunto-osakeyhtiöistä, mutta jäsenistöön kuuluu myös vuokrataloyhtiöitä ja kiinteistöosakeyhtiöitä.

Tapahtuma on päättynyt.

Katso tulevat tapahtumat