Jäsenaamukahvi: Ajankohtaista urakkasopimuksista ja aihepiirin oikeuskäytäntöä

Ajankohta ja paikka

Alkaa
28.3.2023
Päättyy
28.3.2023
Asianajotoimisto Fenno
Aurakatu 14 C 19
20100 Turku

Maaliskuun lopun jäsenaamukahvitilaisuutta tiistaina 28.3. klo 9:00–10:00 isännöi Asianajotoimisto Fenno. Ovet aukeavat ja kahvia on tarjolla klo 8:45 osoitteessa Aurakatu 14 C 19.

Tilaisuudessa käsitellään ajankohtaisia asioita koskien rakennusurakan yleisiä sopimusehtoja (YSE98) ja niitä koskevaa oikeuskäytäntöä. Tilaisuus on suunnattu aiheen parissa työskenteleville ja työmaaorganisaatioiden jäsenille.

Tule kuulemaan, miten päivän aihe vaikuttaa omaan liiketoimintaasi.

8:45 Kahvitarjoilu

9:00 Tilaisuuden avaus ja tervetulosanat: Turun kauppakamari ja Asianajotoimisto Fenno Oy

• Ajankohtaista YSE98 -sopimusehdoista ja sitä koskevaa oikeuskäytäntöä, Tuukka Haaranen, asianajaja/osakas

Kysymyksiä, keskustelua

10:00 tilaisuuden päätös

Fenno on vuonna 2016 perustettu asianajotoimisto. Palvelumme on tarkoitettu pk-yrityksille, yhteisöille, yrittäjille ja yksityishenkilöille. Toimimme 10 paikkakunnalla, ja palveluksessasi on 50 juridiikan ammattilaisen työyhteisö.

Tervetuloa mukaan aamukahvien merkeissä!

Tapahtuma on päättynyt.

Katso tulevat tapahtumat