Jäsenaamukahvi: Alueen lentoliikenteen nykytila ja tulevaisuuden näkymät

Ajankohta ja paikka

Alkaa
11.10.2023
Päättyy
11.10.2023
Turun kauppakamari
Puolalankatu 1
20100 Turku

Alueen hyvä saavutettavuus ja toimivat liikenneyhteydet vaikuttavat keskeisesti yritysten sijaintipäätöksiin. Turun lentoasema on perinteisesti ollut yksi Suomen vilkkaimmista matkustaja- ja rahtiliikenteen tukikohdista.

Turun kauppakamari järjestää keskiviikkona 11.10.2023 klo 9:00–10:30 yhteistyössä Visit Turku Archipelagon, SAS:n ja Turun lentoaseman kanssa tilaisuuden Turun kauppakamarilla, jossa kuulet ja pääset keskustelemaan Turun alueen lentoliikenteen nykytilasta ja tulevaisuudesta.

Pidetään yhdessä Turun kenttä elinvoimaisena!

8:45 Kahvit tarjolla

9:00 Tervetuloa ja tilaisuuden avaus

• Mitä merkitsee alueen saavutettavuus ja miksi hyvät lentoyhteydet ovat tärkeitä Varsinais-Suomelle? Carol Aren, Head of airline relations & Connectivity, Visit Turku Archipelago Oy
  • Alueen lentoliikenteen nykytila, Juha Aaltonen, lentoaseman päällikkö, Finavia