Jäsenaamukahvi: Osaavan työvoiman saatavuuden ja kohtaannon uudet ratkaisut

Ajankohta ja paikka

Alkaa
24.10.2023
Päättyy
24.10.2023
Turun kauppakamari
Puolalankatu 1
20100 Turku

Missä mennään työllisyys- ja yrityspalvelu-uudistuksen kanssa? Mitä uudistuksella tavoitellaan ja mitä se tuo tullessaan?

Tervetuloa tiistaina 24.10. klo 8:45–10:00 yhteistyössä Turun kaupungin kanssa järjestettäville aamukahveille kuulemaan, mitä TE-palveluiden siirto kunnille tarkoittaa. Muutoksen tavoitteena on parantaa osaavan työvoiman saatavuutta ja kohtaantoa. Uusi, kaikkia osapuolia palveleva työllisyyden ekosysteemi rakennetaan yhteistyössä yritysten kanssa. Tilaisuudessa pääset vaikuttamaan siihen, miten tätä yhteistyötä tehdään.

Lisäksi kuulet YTK Työttömyyskassan kommenttipuheenvuoron. Osana työllisyyspalveluiden kehittämistä hallitusohjelmassa on linjattu, että työttömyyskassoille annetaan mahdollisuus tarjota asiakkailleen työvoimapalveluita. Miten työttömyyskassat voisivat olla apuna työllisyyden tukemisessa tulevaisuudessa?

Tilaisuus on suunnattu erityisesti HR-palvelualan yritysten edustajille sekä rekrytoiville yrityksille.

8:30 Aamukahvit tarjolla

8:45 Tervetuloa ja tilaisuuden avaus

• Uusia ratkaisuja osaavan työvoiman saatavuuteen ja kohtaantoon, Pipa Turvanen, muutosjohtaja, Turun kaupunki
  • Kommenttipuheenvuoro: Kaikki kädet avuksi työllistämisen edistämiseen, Paula Virri, lakiasiainjohtaja, YTK Työttömyyskassa

Fasilitoitua keskustelua työvoiman saatavuuden ratkaisuista

Miten tästä eteenpäin, ratkaisut yrityksille

10:00 Tilaisuus päättyy

Tilaisuus järjestetään Turun kauppakamarilla. Tervetuloa!

Tapahtuma on päättynyt.

Katso tulevat tapahtumat