Keskustelutilaisuus: Turun ratapihahankkeen käytännön vaikutukset

6.5.2022
Microsoft Teams
Kuvituskuva

Turun kauppakamari järjestää perjantaina 6.5. klo 14:30–16:00 keskustelutilaisuuden elinkeinoelämälle Turun ratapihahankkeen muutostöiden käytännön vaikutuksista. Tilaisuudessa käsitellään muiden muassa väliaikaisia yhteyksiä Kupittaalta rautatieasemalle ja satamaan (kiskojen ollessa poikki) sekä ratapihan alueen muita muutoksia, jotka saattavat vaikuttaa yritystoimintaan.

Tilaisuudessa on mahdollisuus kysyä ja kommentoida tulevia järjestelyitä sekä niiden käytännön vaikutuksia. Toivomme kysymyksiä ensisijaisesti ilmoittautumisen yhteydessä.

Paikalla keskustelemassa ja vastaamassa kysymyksiin ovat Turun kaupunki (useita henkilöitä), Väylävirasto ja Arkos Oy.

Tapahtuma järjestetään Teams-virtuaalitilaisuutena. Tervetuloa kuuntelemaan ja keskustelemaan!

Tiedustelut tapahtumaan liittyen olli.hakala@kauppakamari.fi

Havainnekuva: www.turkuratapiha.fi