Ajankohta ja paikka
Graniittilinnankatu 2
20100 Turku
Digitaalisen mainonnan kustannukset ovat globaalisti olleet kasvussa jo pitkään. Algoritmit palkitsevat mainostajia, jotka panostavat vahvaan brändiin ja sitouttavaan sisältöön.
Tule torstaina 11.5. klo 9:00–10:30 kuulemaan ja saamaan hyviä vinkkejä omaan markkinointiisi siitä, miksi sekä brändistä että digitaalisista kyvykkyyksistä huolehtiminen on liiketoiminnan kannalta entistä kriittisempää.
OHJELMA
8:30 Aamupalaa ja verkostoitumista
9:00 Tilaisuuden avaus
- Brändi liiketoiminnan työkaluna, Petri Uusitalo, toimitusjohtaja, Kaski Agency
- Vahva brändi + sitouttava sisältö = tehokkaampi digimarkkinointi, Risto Tattari, toimitusjohtaja, ja Otso Karvinen, Senior Digital Marketing Specialist, Quru
- Case Turun Sanomat - Tiina Okko, COO, Turun Sanomat
10:00–10:30 Toinen kuppi kahvia ja lisää verkostoitumista
Tervetuloa mukaan!
Aamiaistilaisuuden järjestävät yhteistyössä Turun kauppakamarin kanssa Kaski Creative Agency ja Quru. Molemmat kuuluvat Salomaa Ryhmään, joka on Suomen suurin markkinoinnin asiantuntijapalveluiden tarjoaja. Yhdessä Kaski ja Quru tarjoavat Turun seudulla ainutlaatuisen markkinoinnin palvelukokonaisuuden.
Kaski Creative Agency on markkinointitoimisto, jonka toiminta-ajatus on auttaa kaikkia suomalaisia yrityksiä ja yhteisöjä markkinoimaan ja viestimään luovemmin eli paremmin. Kasken toimistot sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa.
Quru on digitaalisen markkinoinnin ja analytiikan asiantuntijayritys. Autamme asiakkaitamme luomaan parempaa asiakaskokemusta ja kasvattamaan liiketoimintaa digitaalisissa kanavissa. Qurulla on yli 1000 projektin kokemus 14-vuotisen historiansa aikana ja toimimme Helsingissä ja Turussa.