Onko tulevaisuuden Turku meren kaupunki?

Ajankohta ja paikka

Alkaa
29.9.2023
Päättyy
29.9.2023
Turun kauppakamari
Puolalankatu 1
20100 Turku

Visio merellisestä läntisestä Turusta katsoo Pansion, Pernon ja Artukaisten suuntaan. Tavoitteena on tutkia, millaista vetovoimaa ranta-alueiden ottaminen uudenlaiseen käyttöön voisi tulevaisuudessa mahdollistaa. Vastaavasta kehitystyöstä löytyy erinomaisia esimerkkejä muista eurooppalaisista rannikkokaupungeista. Visio merellisestä Turusta huomioi aluekehityksessä niin asutuksen kuin työpaikatkin – yritysten toiminta turvataan.

Tule kuulemaan ja keskustelemaan yhteistyössä Turun kaupungin kanssa perjantaina 29.9. klo 9:00–10:00 järjestettävään aamukahvitilaisuuteen visiotyön tämän hetken suuntaviivoista.

8:45 Aamukahvit tarjolla

9:00 Tervetuloa ja tilaisuuden avaus

• Visio merellisestä Turusta, kaupunkisuunnittelujohtaja Timo Hintsanen, Turun kaupunki
  • Yritysten kommenttipuheenvuorot - Mitä visio tarkoittaa yrityksille?
  • Antti Pekanheimo, operatiivinen johtaja, Turun Satama Oy
  • Tomi Penttilä, tuotantojohtaja, Bayer Oy

Kysymyksiä ja keskustelua

10:00 Tilaisuus päättyy

Tilaisuus järjestetään Turun kauppakamarilla. Tervetuloa!

Kuva: Heikki Räisänen www.turku.fi

Tapahtuma on päättynyt.