Vahva yrityskulttuuri ja kansainväliset tiimit

Ajankohta ja paikka

Alkaa
15.11.2023
Päättyy
15.11.2023
Tapahtumapaikka
Vierailu- ja innovaatiokeskus Joki
Lemminkäisenkatu 12 B
20520 Turku

Tervetuloa keskiviikkona 15.11. klo 9:00–10:30 Vahva yrityskulttuuri ja kansainväliset tiimit -tapahtumaan, jonka järjestävät Turun kauppakamari ja Business Turku.

Kaikki alkaa yrityskulttuurista. Tule kuuntelemaan, miten kulttuurilla rakennetaan yritykselle todellista kilpailuetua. Keynote-puhuja Panu Luukka antaa vinkkejä voittavan yrityskulttuurin rakentamisesta ja miten se liittyy organisaation brändiin ja maineeseen.

Panelistit jatkavat pohdintoja siitä, miten onnistuneita kansainvälisiä tiimejä rakennetaan ja johdetaan. Mitkä ovat Vincitin, Telesten ja Silo AI:n salaisuudet onnistuneeseen kansainväliseen kasvuun? Paljastamme ennalta vain sen verran, että salaisuus on ihmisissä…

8:45 Kahvit tarjolla

9:00 Tervetuloa, Olli Hakala, yhteyspäällikkö, Turun kauppakamari

Keynote: Yrityskulttuuri on kuningas, Panu Luukka, yrityskulttuurimuotoilija, tietokirjailija, Leidenschaft Oy

Paneeli: Avaimet onnistuneiden kv-tiimien rakentamiseen ja johtamiseen, panelisteina:
- Mari Jokiranta, Director Organizational Development, Vincit
- Tuomas Vanne, Senior Vice President – People & Culture, Teleste
- Tuuli Suominen, Chief People Officer, Silo AI
Paneelia moderoi Tapani Mylly, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Turku Science Park Oy

Kysymyksiä ja keskustelua

10:30 Tilaisuus päättyy

10:30– Mahdollisuus vapaamuotoiseen verkostoitumiseen

PANU LUUKKA, Suomen johtava yrityskulttuuriasiantuntija, on tehnyt pitkän uran henkilöstöjohtajana muun muassa Satama Interactivessa ja toimitusjohtajana Great Place to Work Institute Finlandissa. Tällä hetkellä Panu toimii yrityskulttuurimuotoilijana perustamassaan yrityskulttuuritoimistossa Leidenschaft Oy:ssä. Panun vuonna 2019 julkaistu, neljänteen painokseen ehtinyt esikoisteos Yrityskulttuuri on kuningas on edelleen ajankohtainen johtamiskirjallisuuden perusteos, ja Panun uusi kirja Tulevaisuuskyvykäs organisaatio julkaistaan helmikuussa 2024.

Tapahtuma on osa Kansainvälistymällä kasvuun – kauppakamareiden kansainvälistymisviikkoa 2023.

Tervetuloa!

Tapahtuma on päättynyt.