Vaikuttava vieras: hyvinvointialueen johtaja Tarmo Martikainen

Tapahtumapaikka
Microsoft Teams
Tarmo Martikainen

Turun kauppakamarin joulukuun vaikuttava vieras on Varsinais-Suomen hyvinvointialueen johtaja Tarmo Martikainen.

Tule kuulemaan ajankohtaiset uutiset torstaina 8.12. klo 9.00–10:00 vuoden 2023 alusta alkavasta uudistuksesta. Tapahtuma järjestetään Teams-etätilaisuutena.

Varsinais-Suomen hyvinvointialue vastaa sosiaali- ja terveyspalvelujen sekä pelastustoimen järjestämisestä 1.1.2023 alkaen. Hyvinvointialuetta rakentavat kaikki Varsinais-Suomen 27 kuntaa, sairaanhoitopiiri, erityishuollon palvelut sekä pelastuslaitos. Uusi organisaatio tulee työllistämään noin 23 000 henkeä.

9:00 Tilaisuuden avaus
Varsinais-Suomen hyvinvointialueen esittely
– Tarmo Martikainen, johtaja, Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Kysymyksiä, keskustelua
10:00 Tilaisuuden päätös

Turun kauppakamarin vaikuttava vieras on tilaisuus, jossa puhujana on yhteiskunnallisesti vaikuttava henkilö. Vieraalla on kosketuspintaa Varsinais-Suomen arkeen, ja hän on mukana vaikuttamassa elinkeinoelämän kannalta merkittäviin päätöksiin. Tilaisuuksissa on mahdollisuus esittää kysymyksiä puhujalle sekä käydä keskustelua aiheen tiimoilta.

Kuva: Uutiskuva/Laura Vesa, Pirkanmaan sairaanhoitopiirin kuva-arkisto

Tapahtuma on päättynyt.