Vaikuttava vieras: Varsinais-Suomen aluehallituksen puheenjohtaja Sanna Vauranoja

Ajankohta ja paikka

Alkaa
4.5.2022
Päättyy
4.5.2022
Microsoft Teams
Sanna Vauranoja

Tervetuloa keskiviikkona 4.5. klo 9–10 kuulemaan Varsinais-Suomen hyvinvointialueen suunnitelmista ja tavoitteista Turun kauppakamarin virtuaaliseen tilaisuuteen. Puheenvuoron pitää maaliskuussa 2022 aloittaneen aluehallituksen puheenjohtaja Sanna Vauranoja.

Varsinais-Suomen hyvinvointialue vastaa sosiaali- ja terveyspalvelujen sekä pelastustoimen järjestämisestä 1.1.2023 alkaen. Hyvinvointialuetta rakentavat kaikki Varsinais-Suomen 27 kuntaa, sairaanhoitopiiri, erityishuollon palvelut sekä pelastuslaitos. Uuteen organisaatioon tulee siirtymään noin 23 000 työntekijää.

Tilaisuudessa käydään läpi hyvinvointialueen ajankohtaiset asiat ja muutosprosessin eteneminen, muun muassa

• Uudistuksen tavoitteet ja periaatteet
• HVA-johtajan rekrytointi
• Organisaatiomalli
• Strategiatyö ja palvelustrategia
• Johtamisjärjestelmä
• Miltä Varsinais-Suomen hyvinvointialueella näyttää viiden vuoden kuluttua

Tervetuloa mukaan!

Turun kauppakamarin vaikuttava vieras on tilaisuus, jossa puhujana on yhteiskunnallisesti vaikuttava henkilö. Vieraalla on kosketuspintaa Varsinais-Suomen arkeen, ja hän on mukana vaikuttamassa elinkeinoelämän kannalta merkittäviin päätöksiin. Tilaisuuksissa on mahdollisuus esittää kysymyksiä puhujalle sekä käydä keskustelua aiheen tiimoilta.

Kuva: Jenny Paalijärvi / sannavauranoja.fi

Tapahtuma on päättynyt.