Veroasioiden ajankohtaiskatsaus -Teams-jäsentilaisuus

30.11.2023
Tapahtumapaikka
Microsoft Teams

Turun kauppakamarin laki- ja talousvaliokunnan järjestämässä virtuaalisessa veroasioiden ajankohtaiskatsauksessa torstaina 30.11. klo 14–16 tarkastellaan hallituksen talous- ja veropolitiikkaa sekä pureudutaan ajankohtaisiin veroasioihin niin yritysten kuin verottajan näkökulmasta.

Tilaisuudessa julkaistaan kuluvan vuoden case-yrityksen verokädenkädenjälki, eli tarkastellaan yritystoiminnan yhteydessä maksettavien ja tilitettävien verojen määrää. Yritysten maksamat verot ovat keskeisessä asemassa mahdollistamassa hyvinvointiyhteiskunnan palveluita.

Tilaisuus järjestetään Teamsilla. Ilmoittautuneet saavat Teams-linkin ilmoittautumisen vahvistuksen yhteydessä.

14:00 Tervetuloa, laki- ja talousvaliokunnan puheenjohtaja Jukka Heinonen

14:05 Katsaus hallituksen talous- ja veropolitiikkaan, kansanedustaja Ville Valkonen

14:30 Ajankohtaiset veroasiat – mitä yritysten on syytä tietää?, Tax & Legal Partner Kirsi Adamsson, KPMG Oy Ab

15:00 Verottajan ajankohtaisia kuulumisia, toimistopäällikkö Miikka Wigelius, Lounais-Suomen verotoimisto

15:30 Yritysten verokädenjälki 2023, Case Turun Osuuskauppa
toimitusjohtaja Kaisa Leiwo, Turun kauppakamari, ja toimitusjohtaja Niklas Österlund, Turun Osuuskauppa

16:00 Tilaisuuden päätös

Tervetuloa mukaan linjoille kuulemaan ajankohtaisia veroasioista!

Tapahtuma on päättynyt.

Katso tulevat tapahtumat