WTC: Myynti ja kansainvälinen kasvu

Vierailukeskus Joki
Lemminkäisenkatu 12B
20520 Turku

Kansainvälinen kasvu onnistuu vain ja ainoastaan tehokkaan myynnin kautta.

Miten kehittää yrityksesi myyntiä niin, että se tukee kansainvälistymistä ja kasvua parhaiten? Ovatko olemassa olevat myynnin prosessit suoraan käytettävissä uusilla markkinoilla? Miten paikallinen yritys on haastavan tuotteen kanssa onnistunut tekemään kansainvälistä kasvua?

World Trade Center Turun järjestämässä iltapäivän tapahtumassa keskiviikkona 22. maaliskuuta klo 14:30–16:00 tarjotaan kolme näkökulmaa kansainväliseen myyntiin.

14:30 Kahvia ja kuulumisten vaihtoa

14:40 Tervetuloa

14:45 Puheenvuorot:

• Arto Kuuluvainen, lehtori, KTT – Yrittäjyys ja myynti, Turun ammattikorkeakoulu
  • Matti Meriläinen, liikkeenjohdon konsultti, yrittäjä – Growhow Agency
  • Marko Mikkola, vientijohtaja – Laitilan Wirvoitusjuomatehdas Oy

15:30 Vielä kuppi kahvia – tai teetä – ja verkostoitumista

16:00 Tilaisuus päättyy

Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton, mutta vaatii ennakkoilmoittautumisen. Tapahtuman järjestäjänä World Trade Center Turku.

Tervetuloa!

WTC Turku on osa globaalia verkostoa, joka edistää ja vahvistaa kansainvälistä kauppaa. Turun kauppakamari on yksi WTC:n taustaorganisaatioista.

Tapahtuma on päättynyt.

Katso tulevat tapahtumat