Yhdistysten ja yleishyödyllisten yhteisöjen kirjanpito- ja tilinpäätöspäivä 2022 - Turun Kauppakamari

Ajankohta ja paikka

Alkaa
17.2.2022
Päättyy
17.2.2022
Verkko, Kauppakamarin kokoustilat Helsinki

Lippuja ei ole enää tarjolla.
Jukka Hämäläinen

Tervetuloa hybridi koulutukseen 17.02. klo 8.45 - 16.00. Koulutukseen voi osallistua joko Helsingin kauppakamarin koulutustiloissa tai verkossa.

Yhdistysten ja yleishyödyllisten yhteisöjen kirjanpito- ja tilinpäätöspäivä 2022 tarjoaa johdonmukaista tietoa yhdistyksen ja säätiön taloudenhoitoon.

Valmennuspäivän aikana perehdytään yhdistysten ja yhteisöjen kirjanpitoon ja tilinpäätöksen laatimiseen. Myös talousarvion laatimista ja sisäisen laskennan organisointia sekä nykypäivänä yhä tärkeämpää sisäistä valvontaa käsitellään käytännönläheisesti.

Tilaisuuden asiantuntija toimii KLT, MBA, KHT-tilintarkastaja Jukka Hämäläinen.

Lisäosallistujan etu:

Mikäli striimiin osallistuu useampi henkilö samasta organisaatiosta, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan. Ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai soita 09 2286 0360.

Kategoriat:Koulutus, Etä/Lähi