Yritystoiminnan jatkuvuus – kriisitilanteet ja rikollisuus

Ajankohta ja paikka

Alkaa
2.2.2023
Päättyy
2.2.2023
Turun kauppakamari
Puolalankatu 1
20100 Turku

Yritysten omaan toimintaan kohdistuvien uhkien lisäksi laajemmat yhteiskunnalliset uhat voivat vaikuttaa kielteisesti yritysten toimintaedellytyksiin ja pahimmillaan lopettaa toiminnan kokonaan. Poliisin, elinkeinoelämän ja muiden yhteiskunnallisten toimijoiden välinen yhteistyö on yksi yhteiskunnallisiin kriiseihin varautumisen ja rikollisuuden ennaltaehkäisyn muodoista.

Tilaisuudessa kuulet, minkälaista yhteistyötä poliisi yritysten kanssa tekee, mikä on yrityksen rooli yhteistyössä ja mitä hyötyä siitä on yritykselle sekä miten yritys voi parantaa mahdollisuuksiaan välttää tai torjua rikollisuutta. Tilaisuudessa käsitellään yritystoiminnan jatkuvuuden riskejä laajasti: paitsi rikollisuutta myös kyberrikollisuutta sekä muun muassa sähkökatkoja ja muita äkillisiä toimintaympäristön muutoksia.

Tule kuulemaan mielenkiintoisesta ja ajankohtaisesta aiheesta kauppakamarille torstaina 2.2. klo 13:00–14:30. Tilaisuuteen voi osallistua myös etänä.

12:45 kahvitarjoilu
13:00 Tilaisuuden avaus

Elinkeinoelämän ja viranomaisten yhteistyö - kriisilanteet sekä rikollisuuden ehkäisy, Risto Lammi, Lounais-Suomen poliisilaitoksen poliisipäällikkö. Vuosina 2017-2019 sisäministeriön poliisiosaston ylijohtaja.
Miten turvata liiketoiminnan jatkuvuus eri tilanteissa – rikollisuus, kyberrikollisuus ja muut uhkat, Panu Vesterinen, hankejohtaja, Keskuskauppakamari
– Kommenttipuheenvuoro: Matti Nurmi, Vakka-Suomen Puhelin Oy

Kysymyksiä, keskustelua
14:30 Tilaisuuden päätös

Turun, Rauman ja Satakunnan kauppakamarit toteuttavat yhdessä Keskuskauppakamarin LUJAT -hankkeen kanssa tämän maksuttoman tilaisuuden. LUJAT -hanke tukee erityisesti pienten- ja keskisuurten yritysten jatkuvuuden kehittämistä.

Tervetuloa!

Tapahtuma on päättynyt.