Anna suven jatkua -kampanja: Säännöt ja ohjeet

Pyöräilyä Ruissalossa, #annasuvenjatkua. (Lähde: VisitTurku)

#annasuvenjatkua-somekampanja starttaa 13. elokuuta ja päättyy 26. elokuuta 2021. Tavoitteena on löytää, ja myös kannustaa etsimään, varsinaissuomalaisia ”mansikkapaikkoja”, joissa voi vierailla vielä perinteisen lomakauden päätyttyäkin.
Mikä paikka on merkityksellinen juuri sinulle ja miksi?

Osallistu näin:

Kerro kuvin tai sanoin sosiaalisessa mediassa hashtagilla #annasuvenjatkua, mikä on juuri sinulle voimaannuttava/merkityksellinen paikka Varsinais-Suomessa ja mikä on se tunne, jonka paikassa koet.

Jaa kokemuksesi  kuvin ja sanoin Twitterissä aihetunnisteella #annasuvenjatkua ja tägää mukaan mahdollisuuksien mukaan myös @kauppakamaritku

tai

Osallistua voit myös Facebookin kampanjajulkaisussa

Arvomme päättymisen jälkeen osallistuneiden kesken huikeat palkinnot: Scandic-hotellien sekä TOK:n tarjoamat hotelliyöt.

Säännöt

Kampanja on Turun kauppakamarin viestintä- ja markkinointivaliokunnan sekä matkailuvaliokunnan yhteisesti ideoima.