Hae aktoriksi MentorChamber-mentorointiohjelmaan!

Mentorointi

Ohjelmaan osallistuvalla aktorilla on mentoroinnin kautta mahdollista kehittyä ammatillisesti oman tarpeen mukaisesti esimerkiksi johtamis- ja viestintätaidoissa. Mentorointiohjelman 2022 haku on alkanut. Hae aktoriksi tai vinkkaa hausta kollegallesi!

MIKSI HAKEA MUKAAN?

Mentorointi on kokeneemman mentorin tukea ja kehittämistä mentoroitavalle eli aktorille. Aktorin saa keskustelujen kautta selkeyttä ja tukea omaan ajatteluunsa, kykyihinsä ja osaamiselleen. Aktori voi löytää uusia voimia ja uskoa työelämäänsä.

Mentorointi hyödyttää myös yritystä, kun työntekijä-aktori voimaantuu ja energisoituu roolissaan ja suuntaa katseensa kohti tulevaisuutta. Aktorin ja hänen lähiympäristönsä osaamisen kehittäminen voimistuu ja tulevaisuuden osaaminen tulee näkyväksi.

”Vähän kuin saisi lottovoiton, kun pääsee mukaan”, sanoi Tanja Vanharanta.

Näin ilahduttavalla tavalla kommentoitiin Turun kauppakamarin MentorChamber 2021 -mentoriohjelman päätöstilaisuudessa tänään.

Ohjelmaan osallistujien ajatuksia ohjelmasta:

”Mielenkiintoinen matka.”
”Mentorointi oli kuukauden kohokohta”
”Vapauttaa oman potentiaalin käyttöä.”
”Yhden hetken ajan et olekaan kiireinen, vaan voit irrottautua omasta työroolistasi ja keskittyä toiseen prosessiin.”
”Olen saanut niin paljon vuoden aikana, etten osaa edes pukea sitä tässä sanoiksi.”

OHJELMAN AIKATAULU

• Aktorihaku on auki 16.1.2022 asti
  • Ohjelmaan voidaan ottaa noin 10 aktoria

MENTORIT

Vuonna 2022 MentorChamber-ohjelman mentoreina toimii joukko Turun kauppakamarin koulutus- ja työvoimavaliokunnan jäseniä. Mentoreiden osaamisalueet ovat monipuolisia johtamisesta esimiestyöhön ja työhyvinvoinnista digitalisaatioon.

Mentorointiohjelmaan voivat osallistua kaikki Turun kauppakamarin jäsenyritysten henkilökunnan jäsenet.

Ohjelmaan osallistuminen on maksutonta.

Hae mukaan!

Kuvassa MentorChamber 2021 päätöstilaisuus