Kansanedustajatapaaminen 15.11.

Kuva kansanedustajatapaamisesta

Turun kauppakamari ja Varsinais-Suomen Yrittäjät kutsuivat koolle kaikki varsinaissuomalaisia kansanedustajia keskustelemaan haastavasta osaajapulasta.

Puheenvuorojen alustajina kuultiin Turun kauppakamarin hallituksen varapuheenjohtaja Panu Routilaa sekä Suomen Yrittäjien puheenjohtaja Jyrki Hakkaraista. Puhumassa olivat Suomen Yrittäjien Janne Makkula, Keskuskauppakamarin johtaja Johanna Sipola ja Turun kauppakamarin hallituksen puheenjohtaja, Meyer Turku Oy:n varatoimitusjohtaja Tapani Pulli. Lisäksi kuultiin yrittäjä Mika Nikulan, Maskun Talotekniikkatiimi ja aluejohtaja Jyrki Meren, YIT terveiset rakennusalalta.
Kansanedustajista paikalla olivat Eeva-Johanna Eloranta (sdp), Ilkka Kanerva (kok) ja Petteri Orpo (kok).