Kummien ja Turun kauppakamarin jouluhaasteeseen!

Kummit logo

Tervetuloa mukaan Kummien ja Turun kauppakamarin jouluhaasteeseen!

Turun kauppakamari lahjoittaa tänä vuonna joulukortteihin varaamansa rahat TYKS Turun lasten klinikalle.

”Haluamme toivottaa kaikki Turun alueen yritykset tervetulleiksi Turun Majakkasairaalan pienten potilaiden tukijoukkoihin”, kuvailee Turun kauppakamarin toimitusjohtaja Kaisa Leiwo.

Lastenklinikoiden Kummit kiittää lämpimästi vaikuttavasta lahjoituksesta pienten potilaiden hyväksi.

”Pienet potilaat viettivät Turun yliopistollisessa lastensairaalassa viime vuonna yli 15 000 yötä. Kummien tuella sairaalassa voidaan tarjota potilaille perheineen viihtyvyyttä (lelujen, pelien sekä virkistystapahtumien muodossa), tukea laitehankintoja ja innovaatiohankkeita, lastentautien tutkimusta sekä tälläkin hetkellä erittäin ajankohtaista ja tärkeää mielenterveystyötä, johon Kummeilla on parhaillaan käynnissä useampiakin tukihankkeita Turun alueella”, kertoo Kummien sairaalayhteistyöstä vastaava Jaana Roos.

Kummien työtä voi tukea monella tapaa – joulun aikaan kätevintä on tehdä joululahjoitus osoitteessa kummit.fi Tai voi yrityksenä lähteä mukaan Turun kauppakamarin jouluhaasteeseen. Jokainen lahjoitus on tärkeä ja merkityksellinen.

Lue lisää tukimahdollisuuksista ja tule mukaan auttamaan!