MentorChamber 2024 -ohjelman aktorihaku on alkanut!

MentorChamber 2024

HAKU ON PÄÄTTYNYT!

Haluatko ensi vuodeksi mukaan antoisalle, inspiroivalle ja oivaltavalle matkalle kehittymään ammatillisesti ja vahvistamaan uskoa omiin kykyihin, osaamiseen ja tulevaisuudensuunnitelmiin?

Tästä hakuun

Mentorointi on kokeneemman tukea mentoroitavalle eli aktorille. Kahdenväliset luottamukselliset keskustelut auttavat aktoria kehittymään ammatillisesti sekä vahvistamaan hänen uskoaan omiin kykyihinsä, osaamiseensa ja tulevaisuudensuunnitelmiinsa. Mentorointi hyödyttää myös työnantajayritystä aktorin osaamisen kehittymisen, motivoitumisen ja energisoitumisen kautta.

Ohjelmamme saa vuosittain erinomaista palautetta. Mentoreina toimii aktiivinen joukko Turun kauppakamarin koulutus- ja työvoimavaliokunnan jäseniä. Kuvassa on tämän vuoden mentoreita ja aktoreita joulukuun yhteiskokoontumisessa.

Tämän vuoden ohjelmasta sanottua:

• inspiroiva, innostava ja oivaltava
• antoisa
• kasvattava ja kehittävä
• sparraava
• yllättävä (+)
• eteenpäin vievä
• ajatuksia herättävä

MentorChamber palaute
Palaute

Haku on auki 16.1.2024 asti. Ohjelmaan voivat hakea kaikki Turun kauppakamarin jäsenyritysten henkilöstöön kuuluvat. Hae mukaan ohjelmaan kehittymään, oivaltamaan ja innostumaan tai vinkkaa hausta kollegallesi!

Kategoriat:Uutinen, MentorChamber