Susa Nikula: Johtamislupaukset

Susa Nikula

Luomisesta lunastamiseen – opas johtamiskulttuurin tavoitteelliseen kehittämiseen

Susa Nikulan uutuuskirja ”Johtamislupaukset” on vaikuttava teos, jonka tarkoituksena on inspiroida johdon kehittämisen konsultteja ja asiantuntijoita sekä henkilöstötyön ammattilaisia. Kirjassa Nikula käsittelee johtajuutta maanläheisellä tavalla, avaamalla aihealueita omien kokemustensa avulla. Kirjan synnyn taustalla myös toimii kirjailijan omat kokemukset johtamistehtävistä.

– Johtamista johtavat eivät tunnista tavoitteellisen johtamiskulttuurin kehittämisen voimaa ja sen mahdollisuutta tuottaa yritykselle kilpailuetua. Itse olisin kaivannut tällaista kirjaa henkilöstöjohtajana työskennellessäni oman työni tueksi ja ajatusteni sparraajaksi yrityksen johtamista kehittäessäni ja erilaisten hankkeiden läpiviemistä tukemaan, kertoo Nikula kirjansa taustasta.

Kirjassaan Nikula on käyttänyt monenlaisia kaavioita ja kuvioita helpottamaan tekstin etenemistä ja kirjoitustyyliltään teos on todella elävä, mikä tekee lukukokemuksesta miellyttävän. Kirjaan on myös sisällytetty erilaisia esimerkkejä sekä vinkkejä siitä, miten kehittyä johtajana, ja minkälaisista työkaluista voisi olla hyötyä johdonprosesseissa.

Lisätietoa: www.kauppakamarikauppa.fi/collections/kirjat

Kirjoitus on alun perin julkaistu Turun kauppakamarin julkaisussa 2/2022