Turun kauppakamarin hallituksen ja valiokuntien jäsenet valittu

äänestys

Valinnat 2023

Turun kauppakamarin hallitukseen valittiin uusia jäseniä. Uusina jäseninä aloittavat toimitusjohtaja Olli Aakula, LähiTapiola Varsinais-Suomi Keskinäinen Vakuutusyhtiö, toimitusjohtaja Tero Järvinen, Nordic Traction Oy ja toimitusjohtaja Rami Tähtinen, Vakka-Suomen Voima.

Hallituksessa jatkavat pormestari Minna Arve, Turun kaupunki, toimitusjohtaja Antti Heikkinen, Turun Osuuskauppa, henkilöstöjohtaja Elina Herrala, Neste öljytuotteet, Neste Oyj Naantalin terminaali, toimitusjohtaja Petri Kallio, PerkinElmer Wallac Oy, toimitusjohtaja Pekka Kuusniemi, Raisio Oyj, toimitusjohtaja Linda Langh, Pesupalvelu Hans Langh Oy, teollisuusneuvos Liisa Leino, Leino Group Oy, toimitusjohtaja Jouni Niuro, Liedon Säästöpankki ja toimitusjohtaja Petteri Rinne, Turun Seudun Osuuspankki.

Lisäksi Turun kauppakamarin valtuuston vaalikokous valitsi edustajat kauppakamarin valiokuntiin. Vuonna 2023 kauppakamarissa toimii 13 valiokuntaa, joissa on yhteensä 416 jäsentä.

Turun kauppakamarin valtuusto valitsi jo aiemmin kauppakamarin hallituksen puheenjohtajiston, jossa toimivat Meyer Turku Oy:n varatoimitusjohtaja, Tapani Pulli, Syväranta Group Oy:n hallituksen puheenjohtaja Panu Routila ja Bayer Oy:n tuotantojohtaja Tomi Penttilä.

Lisätietoja:

Turun kauppakamarin toimitusjohtaja Kaisa Leiwo, puh. 040 556 6697, kaisa.leiwo@turku.chamber.fi