Turun kauppakamarin lehti 4 ilmestynyt

Lehden kansikuva 4/2021

Lue lehti

Turun kauppakamarin uusimman julkaisun teemana on vastuullisuus. Haastattelussa ovat mm. Keskuskauppakamarin johtaja Lenita Toivakka ja Keskon vastuullisuus- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Riikka Joukio.

Voit lukea jäsenlehdestä myös naantalilaisen Luonkos Oy:n yritystarinan. Haastattelussa on yrityksen toimitusjohtaja Piritta Fors. Lehdessä haastatellaanTurun Tunnin Juna -hankeyhtiön toimitusjohtaja Pekka Ottavaista.  Mitä kuuluu Naantali? -kysymykseen vastaa kaupunginjohtaja Laura Leppänen.

Henkilöstöammattilainen Sanna Repo on perustanut yrityksen ja kertoo kuulumisiaan. Kolumnin tähän lehteen on kirjoittanut Valonian toimialapäällikkö Riikka Leskinen. Valmet Automotiven henkilöstöjohtaja Tomi Salo puolestaankertoo näkemyksiään uudesta normaalista.

Seuraava lehti ilmestyy printtinä helmikuussa 2022.