Turun kauppakamarin puheenjohtajana jatkaa Tapani Pulli

Tapani Pulli

Turun kauppakamarin puheenjohtajisto on valittu.

Turun kauppakamarin syyskokous (22.11.2022) valitsi Meyer Turku Oy:n varatoimitusjohtaja Tapani Pullin jatkamaan hallituksen puheenjohtajan tehtävässään. Pulli on toiminut Turun kauppakamarin hallituksen puheenjohtajana vuodesta 2020 lähtien. Ennen puheenjohtajuuttaan hän on toiminut puheenjohtajistossa vuodesta 2019 ja kauppakamarin hallituksessa vuodesta 2017.

Turun kauppakamarin ensimmäisenä varapuheenjohtajana jatkaa hallitusammattilainen, hallituksen puheenjohtaja, Syväranta Group Oy Panu Routila. Toisena varapuheenjohtajana puolestaan aloittaa nyt valittu Bayer Oy:n tuotantojohtaja Tomi Penttilä.

Turun kauppakamaria johtaa hallitus ja kolmen henkilön puheenjohtajisto. Vuoden 2023 hallituksen jäsenet valitaan valtuuston kokouksessa 9.12.

Turun kauppakamarin vahvisti syyskokouksessaan myös ensi vuoden teemansa, joka on Yhdessä kestävään kasvuun.