Uusia hallituksen jäseniä esittelyssä

Turun kauppakamarin toimistotilat

Tervetuloa Turun kauppakamarin hallitukseen

Tomi Penttilä, Bayer Oy:n tuotantolaitoksen johtaja

”Bayerilla taloudellinen ja ekologinen vastuullisuus kulkevat tiiviisti käsi kädessä. Yhdessä rakennamme menestystekijöitä Suomeen, joiden avulla tulevaisuuden innovaatiot, tutkimus, koulutus ja tuotanto voivat loistaa globaalissa kilpailussa jatkossakin.”

”Meillä on Turun kauppakamarilla iso ja aktiivinen jäsenyritysten verkosto, josta voimme kaikki hyötyä. Toivottavasti saamme luotua paljon hyviä kohtaamisia sekä hyvää keskustelua alueen ja alueen yritysten vetovoiman kasvattamiseksi”.

Kuvassa ylhällä Tomi Penttilä. Kuvaaja Roni Lehti

Olli Aakula, LähiTapiola Varsinais-Suomen toimitusjohtaja

”Kiitos luottamuksesta, yhdessä eteenpäin!
Yhdessä tekeminen, kestävät valinnat ja kasvu mahdollistavat sen, että Turun talousalue menestyy tulevaisuudessa, ja että täällä on tulevien sukupolvien hyvä elää ja yrittää”.

Olli Aakula
Kuvassa ylhäällä Olli Aakula

Rami Tähtinen, VSV-konsernin toimitusjohtaja

”Teemme yhteistyötä eri alueiden kanssa kauppakamarin sisällä, sieltä se voima lähtee vaikeina aikoina. Tärkeää on ymmärtää jäsentemme tahtotila. Se oikein tulkiten löydämme uuden varsinaissuomalaisen teeman. Olkaa aktiivisia ja antakaa mielipiteenne”.

Rami Tähtinen
Kuvassa ylhäällä Rami Tähtinen