Yhteyspäällikkö Olli Hakala on Vuoden kauppakamarilainen 2022

Olli Hakala

Vuoden kauppakamarilaisena palkittiin yhteyspäällikkö Olli Hakala Turun kauppakamarista. Tunnustus jaettiin 8.–9. syyskuuta järjestetyillä kauppakamaripäivillä, jonne kokoontuivat kauppakamarilaiset ympäri Suomen.

Turun kauppakamarissa vuodesta 2020 työskennellyttä Hakalaa kehuttiin perusteluissa työyhteisön sydämelliseksi ongelmanratkaisijaksi, joka kykenee hoitamaan asiat tyynesti myös kovan paineen alla.

”Äänestyksen vastauksista välittyi Ollin ilmiömäinen yhteistyökykyisyys ja kyky toimia rauhallisesti haastavissa ja stressinsietokykyä vaativissa tilanteissa. Olliin luotetaan kuin kallioon ja hänen toimintatapojaan arvostetaan työyhteisössä. Häntä kuvaillaan luottotekijäksi, jolla on sydän ja huumorintaju paikallaan”, Keskuskauppakamarin toimitusjohtaja Juho Romakkaniemi sanoi palkintoa jakaessaan.

Hakala kiittää tunnustuksesta ja on otettu saamastaan huomiosta varsinkin, kun se tulee koko Suomen kauppakamariyhteisöltä.

”Omaa työtäni helpottaa kovasti se, että ympärilläni on rautaisia ammattilaisia”, kiittelee puolestaan Hakala.

Vuoden kauppakamarina palkittiin samassa tilaisuudessa Oulun kauppakamari.