Spottivalossa Leonidas by Suklaaunelma Tmi

Kuvassa Leonidaksen mainos

Yksi Turun kauppakamarin uusimmista jäsenistä on Leonidas by Suklaaunelma Tmi.

─ Olemme belgialaisen suklaabrändin Leonidaksen maahantuoja. Myymme suklaata niin kuluttajille kuin yrityksille, kuvailee yrittäjä Sirpa Knubb.
─ Haluamme tulla tunnetuksi brändiksi myös Suomessa ja laajentaa toimintaa muihin kaupunkeihin. Tällä hetkellä toiminta on keskittynyt Espooseen.

Yrityksen tavoitteena on antaa nautintoa ja iloa herkullisten suklaiden ja kauniiden suklaarasioiden muodossa.

─ Minä ja mieheni olemme molemmat työskennelleet ulkomailla. Mieheni päätyi Belgiaan projektitöihin, ja siellä tutustuimme Leonidaksen suklaaseen ja Leonidas Kestekides’in ajatusmaailmaan, hän kuvailee.

Perinne, laatu ja kohtuuhinta ovat olleet Leonidas Kestekides’in mottoina vuodesta 1913, jolloin suklaata ei ollut vielä koko kansan saatavilla. Suklaa on tehty 100 % kaakaovoista eikä siihen lisätä kasviöljyjä, kuten palmuöljyä. Myös hedelmät valikoidaan tarkasti. Laatu on tärkeässä asemassa.

─ Halusin tuoda tämän brändin myös Suomeen, koska rakastuin itse tähän suklaaseen.

Korona-aika on ollut yritykselle haasteena ja siihen vastattiin perustamalla verkkokauppa. Yleisön toiveesta jouluksi avautuu myös pop up -liike. Liike on avoinna Kauppakeskus Myllyssä 1.–31.12.

─ Toivon, että innostuisitte antamaan rakastamaani suklaata myös teidän henkilöstöllenne tai asiakkaillenne ottamalla yhteyttä joko info@suklaaunelma.fi tai verkkokauppaamme www.leonidas.suklaaunelma.fi

Kategoriat:Spottivalossa