Spottivalossa: Patruunan Juhla & Majoitus

Patruunanjuhla & majoitus

Patruunan Juhla & Majoitus tarjoaa rauhallisen ja tasokkaan juhla- ja vapaa-ajanviettopaikan Loimaalla.

”Patruunassa voidaan järjestää juhlia, kokouksia, sauna- ja virkistysiltoja ja myös majoittuminen onnistuu. Tarjolla on kuusi makuuhuonetta, 15 makuupaikkaa ja lisävuoteita”, kertovat yrittäjät Katri ja Petri Ahokas.

”Kesään mennessä tulee tarjolle myös kolmen huoneen ilmastoitu majoituskontti.”

Patruunan tiloissa on sauna-osasto uima-altaineen, terassit istuinryhmineen, grillit, palju ja yhdeksän henkilön pore-allas. Tiloissa voidaankin järjestää sujuvasti mm. yritysten kokouksia ja tyky-päiviä.

”Ruokapalveluita tarjotaan yhteystyössä paikallisten catering-yritysten kanssa”, kertovat yrittäjät.

”Patruunan Juhla & Majoitus Oy sai alkunsa siitä, kun mietimme, mitä tehdä isolle yli 700 m2 kodille tehdään sen jälkeen, kun lapset lähtevät omille teilleen. Olimme jo jonkin aikaa miettineet, että tämänkokoisessa talossa voisi järjestää juhla- ja majoitustoimintaa ruokapalveluineen.”

Puolivuotisen historian aikana kysyntä on yllättänyt positiivisesti, ja yritysasiakkaiden kiinnostusta on tarkoitus lisätä edelleen ja arkipäivien käyttöastetta näin tehostaa.

Yrityksen menestystekijäksi yrittäjät nostavat rauhallisen, kodinomaisen ja samalla laadukkaan sisutuksen sekä asiakaslähtöisesti ja yksilöllisesti räätälöidyt palvelut, markkinointia unohtamatta.

Yrityksen asemaan kartalla ollaan tyytyväisiä.

”Varsinais-Suomi on oikein hyvä. Sijainti Turun ja Tampereen läheisyydessä on osoittautunut toimivaksi.”

Tervetuloa kokoustamaan, rentoutumaan ja viettämään mukavaa aikaa Patruunaan!

www.patruunan.fi

info@patruunan.fi